Често задавани въпроси

Мога ли да поръчам повече размери / парчета, от които ще избирам у дома?

Да разбира се. Можете да ни върнете стоките безплатно и без никакви проблеми, просто попълнете формуляра на страницата Връщане и рекламация.

Искам да анулирам поръчка, как мога да направя това?

Пишете ни имейл. Ако вашата поръчка вече е платена по банков път или карта, моля, изпратете ни номера на сметката, на която искате да върнете парите. Ако поръчката вече е изпратена, най -лесното нещо, което можете да направите, е да не правите нищо, тоест да не я приемате. След това пакетът ще ни бъде върнат и ние ще обработим възможно възстановяване.

Вече изпратих поръчката, но трябва да направя някои промени в нея. Как да корегирам поръчката ми?

Напишете ни имейл. Но определено не се колебайте, както нашите експедиции, така и превозвачите, с които работим, са бързи като мълния.

Мога ли да запазя висяща поръчка (кошница) при вас и да се върна към нея по-късно?

Да, ако създадете поръчка в стандартен (не анонимен) режим на браузър или сте създали регистрация при нас и добавяте стоки в кошницата след влизане, избраните от вас продукти ще останат в кошницата.

Имам код за отстъпка и ваучер за подарък. Мога ли да използвам и двете в една поръчка?

Не, за съжаление нашата система не позволява комбинацията от кодове за отстъпка. Дори и в този случай ни пишете имейл с код, който не сте успели да приложите в бележката за поръчка и все още не плащате нищо - ние ще изчислим отстъпката ръчно и след това ще се свържем с вас с крайната цена и инструкции за плащане.

Имам повече кодове за отстъпка, мога ли да използвам повече от един?

За съжаление не, нашата система не ви позволява да комбинирате кодове за отстъпка.

Имам два ваучера. Мога ли да използвам и двата в една поръчка?

Не, за съжаление нашата система не позволява комбинацията от кодове за отстъпка. Дори и в този случай ни пишете имейл с код, който не сте успели да приложите в бележката за поръчка и все още не плащате нищо - ние ще изчислим отстъпката ръчно и след това ще се свържем с вас с крайната цена и инструкции за плащане.

Не мога да приложа кода за отстъпка от ваучера за подарък. Какво би трябвало да направя?

Най-добре е да направите снимка на кода и да ни го изпратите по имейл.

Имам покупка за повече от седемдесет лева, но след като използвам ваучер за подарък, трябва да платя за доставка. Защо?

За съжаление, нашата система не може да вземе предвид цената на ваучера за подарък, а само общата оставаща сума за плащане. Определено обаче няма да плащате за доставка при покупки над 70 лв. Ако обаче таксата за доставка все още се показва във вашата количка, моля, свържете се с нас и ние ще разрешим проблема.

Стоките, които съм избрал, не са на склад и не могат да бъдат добавени в количката, мога ли да ги поръчам?

Моля, настройте "наблюдател", който да ви информира веднага след като отново складираме стоките.

Стоката, която си избрах, не е на склада и не може да бъде добавена в кошницата, може ли и без това да си я поръчам?

Моля, настройте си нотификация, която ще ви информира веднага, като ще имаме стоката в склада.


За някои големини на стоките не е възможно да си настроя наблюдател. Защо?

Най-вероятно става въпрос за стоки от ограничена сезонна колекция, която вече няма да предлагаме отново.


Мога ли да изпратя поръчка на някой като подарък? Какво да направя за това? Предлагате ли и подаръчни пакети?

Можете да създадете поръчка с различен адрес за доставка и фактуриране. Ако имейл за доставка на адрес напишете само Вашия, човека, за който е подаръка, няма нищо да разбере - изпращаме фактурата по електронен път, не го добавяма в пакета

 

За съжаление, не предлагаме специален пакет за подаръци, поради броя на поръчките, не е в нашите възможности.

Какво да правя, като не мога в момента да се свържа с магазина?

Колегите вероятно са заети с обслужване на клиенти. Опитайте или по-късно, или сесвържете с нас на info@gentlemanstore.bg .

Как мога да се регистрирам за получаване на бюлетини?

Много лесно – формуляр за регистряция ще намерите в долната част на нашия уебсайт.

Важи ли и за вече намалени стоки?

Не, за вече намалени стоки не важат други намаления.

Мога ли да върна стоката?

Ние не се изливаме в законоустановените 14 дни, защото дори няма как да се успее. При нас можете да върнете стоката в рамките на 90 дни от доставката на поръчката.

Защо не мога да заменя стоката?

Честно казано: прави ни зло в счетоводната система, не седят складовете и някой друг клиент може да бъде ядосан заради това. След получаване на върнатата стока, ще ви изпратим парите и ще можете да си поръчате това, което искате.

Какво да правя, ако искам друг размер / друга стока?
Отворете секцията Връщане на стоката на нашия уебсайт. Тук попълнете номера на поръчката, Вашия имейл и номер на сметката, на която ще искате да Ви върнеме парите. Веднага след като получим стоката, ще  Ви върнем парите на Вашата сметка. Правилния размер или продукт, поръчайте отново, моля.
Трябва ли да плащам пощенските разходи, когато връщам стоката?

Не, при нас Връщане на стоката е безплатно. Просто попълнете формуляра за връщане на стоката и изпратете стоката обратно на посочения на нашия уебсайт адрес.

Стоката не ми допада по някаква причина и трябва да я върна. Как да продължа?
Отворете секцията Връщане на стоката на нашия уебсайт. Попълнете формуляра и пратете поръчката на посочения адрес. Веднага след като получим стоката, ще  Ви върнем парите на Вашата сметка.
За колко време ще обработите връщане на стоката? Кога ще имам парите обратно?

Обработваме връщаните стоки веднъж седмично. Изпращаме парите още в същия ден, в който обработваме връщаните стоки. Имайки впредвид транспорта обратно към нас, можем да го направим в рамките на една седмица, максимум 10 дни.

След колко време ще ми пристигне стоката?

Ако сте поръчали стока и тя в момента е на склада и не чакаме да преведете парите, важи, че изпращаме поръчкате още на следващия работен ден. Ясно е, че дори и при нас може нещо да се обърка, но това би трябвало да е сериозно голямо изключение. Стандартно поръчките се доставят в рамките на 7 работни дни. 

Колко струва доставката?

Всички информации за доставката може да намерите на страница Доставка и плащане

Може ли да забавите пратката на поръчката с няколко дни, за да ми е по удобна датата на доставка?

Да, просто ни уведомете за това, в идеалния случай направо с ясна бележка към поръчката, в която напишете, кога искате да Ви изпратиме стоката.

Как да постигна безплатна доставка?

Безплатна доставка предлагаме за всички поръчки с обща стойност над 70 лв.

След колко време пращате платената поръчка?

Ако поръчаната стока е на склада, изпращаме още следващия работен ден след получаването на парите на наша сметка.

Как мога да плащам при вас?

Поръчка от онлайн магазина може да бъде платена по банков път, кредитна карта (включително заплащане на Apple) или наложен платеж.

Как да прилагам код за отстъпка?

Можете да използвате кода за отстъпка кошницата, когато поръчвате в онлайн магазина.

Не успях да платя поръчката с карта. Какво да направя сега?

Ако не сте успели да платите с карта при първия опит, ние Ви изпратихме в електронната Ви поща линк, с който можете да опитате отново. Ако пак не стане, не се притеснявайте. Има още възможности. Във имейла ще намерите инструкции за плащане чрез прехвърляне. Ако тази опция не Ви допада, свържете се с нас и ние ще променим начина на плащане - може би на стара, добра доставка.

Как ще науче, че плащането е минало без проблеми?

Най-лесният начин е този, че ще Ви изпратиме имейл, потвърждаващ, че изпратихме стоката.

Как да се ориентирам в таблиците с размери - става дума за размер на тялото или размер на дрехите?

Мярките, посочени в таблиците с размери, са размери на дрехи а не на тялото Ви. Като  идеален пример, например, ако искате да закупите яке, трябва да разчитате и на други дрехи под него.


Изключение е с размерът на ризата, там става въпрос за размер на тялото. В други случаи се стремим винаги да посочим факта, дали става въпрос за размер на тялото или на дрехата.

Мога ли да си поръчам риза по мярка при вас?

Не, ние не се специализираме на ризи по мярка. Но важи, че платовете, които използваме за нашите ризи John & Paul, могат да бъдат измерени с тези, които се използват за ризи по мярка.

Как да пера дрехите от вас?

Винаги прочетете информацията на етикета или от информацията, посочена на сайта при продукта.

Как да избера правилния размер на обувките?

Избирайте според обичайния ви размер и коригирайте според информацията, която можете да намерите в етикета на продукта - ако имат избраните обувки по някакъв начин необичайно номериране, ние Ви даваме тази информация на етикета. И ако случайно не уцелите размера, не се притеснявайте, нищо не се е случило, можете да върнете обувките без проблеми и да поръчате правилния размер. За всяка поръчка от електронния магазин ще намерите декларатор за свободна възвръщаемост.

Мога ли да си поръчам проба от одеколон или друг парфюм при вас?

Да, проби предлагаме. За да поръчате, кликнете върху детайла на продукта и изберете варианта на пробата, обикновено с обем 1-2 мл.

Какво трябва да направя, ако счупих винта в Orbitkey?

Напишете ни имейл или се обадете. Подгответе номера на поръчката си, за да можем да проверим, че наистина се е купувал при нас. Впоследствие ще преценим молбата за рекламация и  в случай, чв всичко е наред, ще Ви изпратим нов винт.


Ако не е рекламация (или не е ключодържател, закупена при нас), можете да поръчате индивидуално винта при нас. И в този случай може да се свържете с нас.

След колко време ще се добави размерът на ризата в постоянната колекция, която в момента не е в наличност?

За съжаление това не можеме точно да Ви кажеме, защото е много индивидуално, според периода, когато ще получиме ризите и много други фактори.Въпреки това, винаги можете да създадете пазител, който веднага ще Ви информира.

Възможно ли е да поръчам продукт от производителя, въпреки че нямате това парче в момента в асортимента?

Обикновено да, макар че няма да бъде с нашата стандартна бърза доставка. Но ако изчакате в следващто зареждане в склада, свържете се с нас и определено ще измислиме, как да го направиме.

Можете ли да организирате ремонт / поправка на продукти? Например на кожени портфейли?

В момента за сажаление не.

Само за мъже ли предлагате продукти?

Да, нашата основна цел е да оборудваме всеки мъж от главата до петата, от облекло до банята. От време на време има и ограничени дамски версии на някои продукти, като Orbitkey Keychains.

Колко време предлагате гаранция за стоката?

При повечето продукти предлагаме стандартна двугодишна гаранция. При някои производители, като например Bellroy, е периода удължен в продължение на три години.

Как да рекламирам стоката?
Отворете секцията Връщане на стоката на нашия уебсайт. Попълнете формуляра и пратете поръчката на посочения адрес. Веднага след като получим стоката, ще  Ви върнем парите на Вашата сметка.
Трябва ли ми оригиналната опаковка за рекламация?

Не, оригиналната опаковка не Ви е нужна.

Как трябва да опаковам стоката при връщане? Трябва ли да добавя нещо?

Опаковайте стоката така, че да не се увреди. Например я сложете в голяма кутия. В случай на крехки стоки, добавете фиксиращ материал - добре обслужва стари вестници.

След колко време ще обработите рекламацията?

Колко се може най-скоро. Ако става дума за връщане на пари - опитваме се веднага след като получим стоката обратно в склада. Ако става дума за поправка - опитваме се до 30 дни от получаването на стоката. 

Поръчката дойде повредена. Какво да правя?

Ако е видимо, например повредена кутия, не приемайте пакета от превозвача, само се свържете с нас. Ние ще се разберем с превозвачите и междувременно ще Ви пратиме новия пакет. Ако откриете дефекта след разопаковане, напишете ни, всичко веднага ще решиме.

След колко време ще получа парите си на сметката?

Ако върнете пакета чрез нашия формуляр във секцията Връщане на стоката и впоследствие получиме стоката обратно в склада, ще Ви го потвърдим с автоматичен имейл и всичко бъде наред, можете да разчитате, че още същия ден ще Ви пратиме парите. Като цяло се опитваме да обработим върнатите пакети в рамките на една седмица - включително транспорта до нас.

Предпочитате личен контакт? Ще се радваме да ви помогнем


info@gentlemanstore.bg