Да разбира се. Можете да ни върнете стоките безплатно и без никакви проблеми, просто попълнете формуляра на страницата Връщане и рекламация.
Пишете ни имейл. Ако вашата поръчка вече е платена по банков път или карта, моля, изпратете ни номера на сметката, на която искате да върнете парите. Ако поръчката вече е изпратена, най -лесното нещо, което можете да направите, е да не правите нищо, тоест да не я приемате. След това пакетът ще ни бъде върнат и ние ще обработим възможно възстановяване.
Напишете ни имейл. Но определено не се колебайте, както нашите експедиции, така и превозвачите, с които работим, са бързи като мълния.
Да, ако създадете поръчка в стандартен (не анонимен) режим на браузър или сте създали регистрация при нас и добавяте стоки в кошницата след влизане, избраните от вас продукти ще останат в кошницата.
Не, за съжаление нашата система не позволява комбинацията от кодове за отстъпка. Дори и в този случай ни пишете имейл с код, който не сте успели да приложите в бележката за поръчка и все още не плащате нищо - ние ще изчислим отстъпката ръчно и след това ще се свържем с вас с крайната цена и инструкции за плащане.
За съжаление не, нашата система не ви позволява да комбинирате кодове за отстъпка.
Не, за съжаление нашата система не позволява комбинацията от кодове за отстъпка. Дори и в този случай ни пишете имейл с код, който не сте успели да приложите в бележката за поръчка и все още не плащате нищо - ние ще изчислим отстъпката ръчно и след това ще се свържем с вас с крайната цена и инструкции за плащане.
Най-добре е да направите снимка на кода и да ни го изпратите по имейл.
За съжаление, нашата система не може да вземе предвид цената на ваучера за подарък, а само общата оставаща сума за плащане. Определено обаче няма да плащате за доставка при покупки над 70 лв. Ако обаче таксата за доставка все още се показва във вашата количка, моля, свържете се с нас и ние ще разрешим проблема.
Моля, настройте "наблюдател", който да ви информира веднага след като отново складираме стоките.
Моля, настройте си нотификация, която ще ви информира веднага, като ще имаме стоката в склада.
Най-вероятно става въпрос за стоки от ограничена сезонна колекция, която вече няма да предлагаме отново.
Можете да създадете поръчка с различен адрес за доставка и фактуриране. Ако имейл за доставка на адрес напишете само Вашия, човека, за който е подаръка, няма нищо да разбере - изпращаме фактурата по електронен път, не го добавяма в пакета
За съжаление, не предлагаме специален пакет за подаръци, поради броя на поръчките, не е в нашите възможности.
Колегите вероятно са заети с обслужване на клиенти. Опитайте или по-късно, или сесвържете с нас на info@gentlemanstore.bg .
Много лесно – формуляр за регистряция ще намерите в долната част на нашия уебсайт.
Не, за вече намалени стоки не важат други намаления.
Ние не се изливаме в законоустановените 14 дни, защото дори няма как да се успее. При нас можете да върнете стоката в рамките на 90 дни от доставката на поръчката.
Честно казано: прави ни зло в счетоводната система, не седят складовете и някой друг клиент може да бъде ядосан заради това. След получаване на върнатата стока, ще ви изпратим парите и ще можете да си поръчате това, което искате.
Не, при нас Връщане на стоката е безплатно. Просто попълнете формуляра за връщане на стоката и изпратете стоката обратно на посочения на нашия уебсайт адрес.
Обработваме връщаните стоки веднъж седмично. Изпращаме парите още в същия ден, в който обработваме връщаните стоки. Имайки впредвид транспорта обратно към нас, можем да го направим в рамките на 2-3 седмици. Зависи, колко е натоварен доставчика.
Ако сте поръчали стока и тя в момента е на склада и не чакаме да преведете парите, важи, че изпращаме поръчкате още на следващия работен ден. Ясно е, че дори и при нас може нещо да се обърка, но това би трябвало да е сериозно голямо изключение. Стандартно поръчките се доставят в рамките на 7 работни дни.
Всички информации за доставката може да намерите на страница Доставка и плащане
Да, просто ни уведомете за това, в идеалния случай направо с ясна бележка към поръчката, в която напишете, кога искате да Ви изпратиме стоката.
Безплатна доставка предлагаме за всички поръчки с обща стойност над 70 лв.
Ако поръчаната стока е на склада, изпращаме още следващия работен ден след получаването на парите на наша сметка.
Поръчка от онлайн магазина може да бъде платена по банков път, кредитна карта (включително заплащане на Apple) или наложен платеж.
Можете да използвате кода за отстъпка кошницата, когато поръчвате в онлайн магазина.
Ако не сте успели да платите с карта при първия опит, ние Ви изпратихме в електронната Ви поща линк, с който можете да опитате отново. Ако пак не стане, не се притеснявайте. Има още възможности. Във имейла ще намерите инструкции за плащане чрез прехвърляне. Ако тази опция не Ви допада, свържете се с нас и ние ще променим начина на плащане - може би на стара, добра доставка.
Най-лесният начин е този, че ще Ви изпратиме имейл, потвърждаващ, че изпратихме стоката.
Мярките, посочени в таблиците с размери, са размери на дрехи а не на тялото Ви. Като идеален пример, например, ако искате да закупите яке, трябва да разчитате и на други дрехи под него.
Изключение е с размерът на ризата, там става въпрос за размер на тялото. В други случаи се стремим винаги да посочим факта, дали става въпрос за размер на тялото или на дрехата.
Не, ние не се специализираме на ризи по мярка. Но важи, че платовете, които използваме за нашите ризи John & Paul, могат да бъдат измерени с тези, които се използват за ризи по мярка.
Винаги прочетете информацията на етикета или от информацията, посочена на сайта при продукта.
Избирайте според обичайния ви размер и коригирайте според информацията, която можете да намерите в етикета на продукта - ако имат избраните обувки по някакъв начин необичайно номериране, ние Ви даваме тази информация на етикета. И ако случайно не уцелите размера, не се притеснявайте, нищо не се е случило, можете да върнете обувките без проблеми и да поръчате правилния размер. За всяка поръчка от електронния магазин ще намерите декларатор за свободна възвръщаемост.
Да, проби предлагаме. За да поръчате, кликнете върху детайла на продукта и изберете варианта на пробата, обикновено с обем 1-2 мл.
Напишете ни имейл или се обадете. Подгответе номера на поръчката си, за да можем да проверим, че наистина се е купувал при нас. Впоследствие ще преценим молбата за рекламация и в случай, чв всичко е наред, ще Ви изпратим нов винт.
Ако не е рекламация (или не е ключодържател, закупена при нас), можете да поръчате индивидуално винта при нас. И в този случай може да се свържете с нас.
За съжаление това не можеме точно да Ви кажеме, защото е много индивидуално, според периода, когато ще получиме ризите и много други фактори.Въпреки това, винаги можете да създадете пазител, който веднага ще Ви информира.
Обикновено да, макар че няма да бъде с нашата стандартна бърза доставка. Но ако изчакате в следващото зареждане в склада, свържете се с нас и определено ще измислиме, как да го направиме.
В момента за сажаление не.
Нашата основна цел е да оборудваме всеки мъж от главата до петата, от облекло до банята. Но от известно време вече имаме и дамски продукти.
При повечето продукти предлагаме стандартна двугодишна гаранция. При някои производители, като например Bellroy, е периода удължен в продължение на три години.
Не, оригиналната опаковка не Ви е нужна.
Опаковайте стоката така, че да не се увреди. Например я сложете в голяма кутия. В случай на крехки стоки, добавете фиксиращ материал - добре обслужва стари вестници.
Колко се може най-скоро. Ако става дума за връщане на пари - опитваме се веднага след като получим стоката обратно в склада. Ако става дума за поправка - опитваме се до 30 дни от получаването на стоката.
Ако е видимо, например повредена кутия, не приемайте пакета от превозвача, само се свържете с нас. Ние ще се разберем с превозвачите и междувременно ще Ви пратиме новия пакет. Ако откриете дефекта след разопаковане, напишете ни, всичко веднага ще решиме.
Ако върнете пакета чрез нашия формуляр във секцията Връщане на стоката и впоследствие получим стоката обратно в склада, ще Ви го потвърдим с автоматичен имейл и всичко бъде наред, можете да разчитате, че още същия ден ще Ви пратим парите. Като цяло може да отнеме около 2-3 седмици. Зависи и от това, колко е натоварен доставчика.