Компания: Gentleman Store, s.r.o.
Улица и номер: : Roháčova 177/7
Град и пощенски код: Praha 3, 130 00
Държава: Česká republika
Фирмен идентификатор: 03964361
Данъчен номер: CZ03964361
Pavel Králíček
pavel@gentlemanstore.cz
+420 776 886 654
Gentleman Store, s.r.o.
Roháčova 177/7
Praha 3, 130 00
Česká republika
„Декларирам, че данните се използват само за целите на идентификацията при покупка от Gentleman Store, sro и няма да бъдат предоставяни на трети страни или злоупотребявани по друг начин. С потвърждаването на регистрацията се съгласявам да получавам имейл съобщения от онлайн магазина на Gentleman Store , в съответствие със Закон за защита на потребителите Обн., ДВ, бр. 99 от 9.12.2005 г. .“
Можете да отмените услугата за бюлетина по всяко време на имейл адреса: pavel@gentlemanstore.cz или на фирмения адрес.
Поръчки могат да се правят без регистрация.
Поръчката на купувача е предложение на договор за покупка и самият договор за покупка се сключва в момента на доставяне на обвързващото съгласие на купувача и продавача с това предложение (обвързващо потвърждение на поръчката от продавача). От този момент възникват взаимни права и задължения между купувача и продавача.
Сключвайки договора за покупка, купувачът потвърждава, че е прочел тези условия, включително условията за рекламация, и че е съгласен с тях. Купувачът е достатъчно информиран за тези условия и процедурата за рекламация преди реалното изпълнение на поръчката и има възможност да се запознае с тях.
Продавачът си запазва правото да анулира поръчката или част от нея преди и след сключването на договора за покупка в следните случаи: стоките вече не се произвеждат или доставят или цената на доставените стоки се е значително променила. В случай, че възникне тази ситуация, продавачът незабавно ще се свърже с купувача, за да се договори за по-нататъшни действия. В случай, че Купувачът вече е платил част или цялата покупна цена, тази сума ще бъде преведена обратно в неговата сметка. Договорът за покупка няма да бъде сключен.
Поръчката може да бъде отменена преди изпращането й. В случай, че поръчката не бъде отменена преди изпращането и ще бъде изпратена, клиентът може да бъде изискан да възстанови разходите, свързани с изпращането на стоки. Автоматично се информирате за получаването на поръчката по имейл. В детайлите на всеки продукт и в потвърждението на поръчката е очакваното време за доставка на стоки, които не са били на склад. За всеки артикул се показва дали стоките са на склад или не. Ако стоките не са на склад или в склада на доставчика, ние незабавно ще Ви информираме за следващата дата на доставка.
Aнулиране на поръчка
Ако анулирате поръчката в рамките на 12 часа, считаме, че поръчката е отменена. Можете да изпратите анулирането по имейл или да го направите по телефона. При анулиране на поръчката е необходимо да посочите вашето име, имейл и номер на поръчката.
Стоките са доставени от Speedy или eCont.
Пощенските разходи, освен ако не е посочено друго, се таксуват в размер на 6 лв. (Speedy) или 7 лв. (eCont).
Цената не включва други услуги. Ако клиентът не бъде намерен, той ще получи известие за доставка на пратката. Можете да вземете пратката в посочената поща или да поискате повторна доставка. За тези пратки не е възможна комуникация с превозвача и няма как да повлияем или наблюдаваме пратката в детайли.
За някои особено обемисти, тежки или по друг начин лошо транспортируеми продукти разходите за доставка могат да бъдат увеличени. Цената за транспорт се показва веднага след избиране на видовете транспорт. Оплакванията за пратката са възможни само при получаване на пратката!
ВНИМАНИЕ! Ако опаковката е видимо повредена или ако защитната лента е счупена, подайте жалба директно до превозвача. Доставчикът не носи отговорност за щети, причинени по време на транспортирането.
Пратката обикновено се доставя до 3 работни дни след изпращането. Клиентът се информира за пратката по имейл
Данъчния документ ще намерите в пдф формат като прикачен файл към имейла, който ви информира, че пратката е изпратена. Гаранционният период започва от датата, посочена в документа. Гаранционният срок е посочен за всеки продукт в детайлите на стоките. В случай на спор, гаранционният срок може да бъде удължен с 5 (пет) дни като компенсация за времето за транспорт.
В случай, че артикулът не е в съответствие с договора за покупка при получаване от купувача (наричан по-долу „конфликт с договора за покупка“), купувачът има право да продаде артикула безплатно и без ненужно забавяне на условието, съответстващо към договора за покупка, както се изисква от купувача или чрез подмяна на артикула, или чрез поправка; ако такава процедура не е възможна, купувачът може да поиска разумна отстъпка от цената на артикула или да се откаже от договора. Това не важи, ако купувачът е знаел за конфликта с договора за покупка преди да поеме вещта или сам е причинил конфликта с договора за покупка. Несъответствие с договора за покупка, което се проявява в рамките на шест месеца от датата на поемане на вещта, се счита за конфликт, който вече съществува към момента на поемане, освен ако противоречи на естеството на вещта или освен ако не е доказано друго.
Предоставяме гаранционен срок за стоките предвидени от закона.
Ако договорът за покупка е сключен чрез комуникация от разстояние (в онлайн магазин), потребителят има право да се откаже от договора в рамките на 14 дни от получаването на стоките в съответствие Закон за защита на потребителите с Обн. ДВ. бр.99 от 9 Декември 2005г. . В този случай потребителят се свързва с продавача и за предпочитане писмено заявява, че се отказва от договора, като посочва номера на поръчката, датата на покупката и номера на сметката за възстановяване. Парите могат да бъдат върнати и в брой в централата на компанията. Оттеглянето от договора трябва да се извърши не по-късно от последния ден от 14-дневния период. В специални случаи срокът за връщане може да бъде удължен, като се вземат предвид обстоятелствата, но не по-дълъг от 30 дни от доставката.
Тази разпоредба на закона обаче не може да се разбира като възможност за безплатно отдаване под наем на стоки. В случай на упражняване на правото на отказ от договора в рамките на 14 дни след поемане на изпълнението, потребителят трябва да даде на доставчика всичко, което е получил въз основа на договора за покупка. Ако това вече е невъзможно (например междувременно Стоките са унищожени или консумирани), потребителят трябва да предостави парична компенсация в замяна на това, което вече не може да бъде издадено. Ако върнатите Стоки са само частично повредени, продавачът може да поиска щети от потребителя и да компенсира иска си срещу върнатата покупна цена. В такъв случай продавачът е длъжен да докаже повредата. В такъв случай продавачът връща на потребителя само намалената покупна цена.
В допълнение, продавачът може да приспадне от покупната цена, която трябва да бъде върната на купувача, неговите действителни разходи, направени във връзка с връщането на Стоките (транспортни разходи и др.).
Потребителят няма право да се откаже от договора, в случай на договори:
Някои пратки могат да бъдат разделени на няколко пакета. Пощенски разходи остават непроменени.
Ние следим всички пратки, докато не бъдат доставени, като по този начин се опитваме да предотвратим проблеми, които възникват по време на доставката.
Как да върнете стока:
1) Подгответе пратката, както е описано по-долу. Решете кога и къде можем да вземем пратката и се свържете с нас.
2) Изпратете стоките обратно на нашия адрес чрез избрания от вас превозвач. Вижте по-долу за подробности.
Как да подготвите пратката
Пратката трябва да е пълна (включително аксесоари и цялата документация) и в състоянието, в което сте я получили при доставката. Приложете фактурата към стоките. Моля, винаги използвайте опаковъчна хартия или картон, така че оригиналната опаковка да не може да бъде залепенa, етикетирана или повредена по друг начин по време на транспортиране. Не изпращайте стоките с наложен платеж, препоръчваме ви да застраховате стоките. Парите ще бъдат върнати само по банковата ви сметка (не забравяйте да гo посочете), обикновено в рамките на 3 работни дни след получаване на пратката. В случай на връщане на стоката сумата за връщане ще бъде намалена с разходите за доставка (не се отнася за рекламации!).
Всички начини на плащане могат да бъдат избрани, преди да изберете начин на транспорт. Всички начини на плащане са включени в цената на транспорта.
c наложен платеж - ще изпратим поръчаните стоки по пощата и вие ще платите стоките в брой при получаване.
кредитна карта
Не е нужно да се притеснявате за злоупотреба при плащане с кредитни карти. Използваме доказан вход за плащане с 3-D защитен протокол, поддържан от асоциации на карти.
Цялата вътрешна информация (пароли, имена, операции) е криптирана. За да увеличим скоростта, ние не криптираме обща информация (информация за отделни артикули на стоки).
В случай че стоките, които сте получили от нас, са повредени или нефункционални, следвайте процедурата за рекламация. Връщането на стоки поради отказ от договора е описано в точка 6 от Общите условия.
Продуктите, за които се отнася правото за подаване на рекламация, трябва да бъдат предадени за контрола веднага след откриването на дефекта. Продуктите трябва да бъдат чисти и със съответните документи и описание на дефекта или маркирано място на дефекта.
Процедура:
В случай на рекламация можете да изберете две възможности, следвайте описанието по-долу:
Ако пращате пратката обратно с фирма Speedy, моля, изпратете обратно до адрес: FROGMAN s.r.o. - Speedy - 4384A ВАЛЕРИ ПЕТРОВ 5, 2227 БОЖУРИЩЕ, Bulgaria и добавете попълнен формуляр за връщане в пакета.
Ако пращате пратката обратно с друга фирма, моля, изпратете обратно до адрес: Inout/Pactic/Frogman 4384A, ЗПЗ, бул. 3-ти март 44, 7000 Pyce, Bulgaria
Транспортът се заплаща от продавача. Решете кога и къде можем да вземем пратката и се свържете с нас. Пратката трябва да е пълна (включително аксесоари и цялата документация) и в състоянието, в което сте я получили при доставката. Приложете фактурата към стоките. Моля, винаги използвайте опаковъчна хартия или картон, така че оригиналната опаковка да не може да бъде залепенa, етикетирана или повредена по друг начин по време на транспортиране. Не изпращайте стоките с наложен платеж (стоките няма да бъдат приети), препоръчваме ви да застраховате стоките.
Благодарим Ви, че отделихте време да прочетете Общите условия.
Вашият Gentleman store
Общи условия са валидни от 31 януари 2014 г. до датата на отмяна.
Информация за купувачите: в случай на промяна в условията, остават валидни условията, които са били валидни в датата на покупка.